YVES ROCHER: STĀSTS PAR AUGU KOSMĒTIKAS ATTĪSTĪBAS GAITU turpinājums..

YVES ROCHER: STĀSTS PAR AUGU KOSMĒTIKAS ATTĪSTĪBAS GAITU turpinājums..

Yves Rocher Zaļā skaistuma grāmata.

*attēlā redzams pirmais ''Zaļās Skaistuma grāmatas'' izdevums 

Pirmā Yves Rocher "Zaļā skaistuma grāmata'', tika izveidota 1965. gadā.

Tā atspoguļoja kosmētikas līdzekļu sarakstu, kurā mūsdienās ir vismaz 500 produktu, kas katru gadu palielinās vismaz par simtu...Kā arī dažādi noderīgi padomi par skaistumu un veselību sievietēm.

Kā jau iepriekš minējām kopš 1959. gada preces tika izplatītas pa pastu, jo veikala plauktos produkti vēl nebija atrodami. Jau no šī laika Yves Rocher slavenie vārdi: “Daba ir skaistuma avots!”, kļuva par uzņēmuma devīzi. 

Zīmols turpināja attīstīties, Marka bērnības vietā La Gasilly laukos, kur tika atvērta pirmā ražotne, kurā bija nodarbināti jau ap 300 cilvēkiem. Padarot par galveno uzdevumu, radīt sieviešu skaistuma produktus, veidojot tos no aktīvajām dabiskājām sastāvdaļām, ņemot labāko no dabas, vienlaikus pievēršot lielu uzmanību videi. 

*attēlā skats no La Gasilly laukiem mūsdienās

1969.gadā tika atvērts pirmais Skaistuma centrs jeb veikals, Parīzē.

*attēlā redzams viens no pirmajiem Yves Rocher veikaliem

1965.gadā Yves Rocher izdotā ''Zaļā Skaistuma grāmata'' kļuva par populārāko katalogu visā Pasaulē. 10 miljoni grāmatas eksemplāru tika izplatīti 23 dažādās valodās.

Mūsdienās zīmols ir pārgājis uz interneta platformu. Katrā Yves Rocher zīmola mājaslapā Jūs atradīsiet sadaļu ''ACT BEAUTIFUL", kur ir saglabāts Skaistuma grāmatas princips. Sniedzot informāciju par produktiem, jaunu produktu līnijām,  kā arī praktiskus skaistuma ieteikumus un padomus..

Stāsta turpinājums sekos...

 

Atgriezties uz blogu

Iesniegt komentāru

ECOOKING hipoalerģiski produkti